تمرین در خانه، بهبود سلامتی با سوپراسپرت

مراقبت از بدن تنها نکته مهم در تمرین شما نیست، تجهیزات شما نیز نقش مهمی در عملکرد شما دارند!

شاید شما تازه وارد بوکس شده اید، یا در مورد جدول زمانی مناسب و طول عمر دستکش خود مطلع نشده اید. دستکش‌ها همراه با بسته‌بندی دست، قطعه‌ای از تجهیزات ضروری برای تمرین شما هستند و باید هر چند وقت یک‌بار تعویض شوند تا اطمینان حاصل شود که از شما محافظت می‌شود تا بتوانید به انجام کاری که دوست دارید ادامه دهید. اما واقعا چه زمانی نیاز به تعویض آنها دارید؟ چند سوال وجود دارد که باید از خود بپرسید تا ارزیابی کنید که آیا واقعاً زمان سرمایه گذاری مجدد فرا رسیده است یا خیر.

آیا ساییدگی و پارگی بسیار قابل مشاهده در دستکش خود می بینید؟ آیا دست، مچ یا آرنج شما درد می کند؟ آیا بند انگشتان شما کبود شده است؟

اگر می خواهید در صلح با خودتان زندگی کنید، باید در زندگی کاری انجام دهید که شرافتمندانه باشد و ترسو نباشد.

اگر پاسخ شما به هر یک از این سؤالات مثبت است … احتمالاً آن زمان است. به طور کلی، یک معیار خوب که باید در نظر داشته باشید این است که اگر هفته ای 3 بار دستکش خود را بسته بندی کنید، پس از 6 ماه برای دستکش مصنوعی و 12 ماه برای چرم می خواهید آن را تعویض کنید.

مثل همیشه، اگر مطمئن نیستید که آیا زمان مناسب است، از مربی خود یا حتی یکی از اعضای همکار خود بپرسید که ممکن است بتواند در تعیین اینکه آیا دستکش های جدید در افق شماست یا خیر!

 

پیام بگذارید